Julen 2012

God Jul
&
Gott Nytt År
önskar
vi i Byske
 
 
 
Julgranen är fast förankrad i år, tre valpar och två vuxna hundar gjorde det hela till ett enkelt val....
Kan meddela att julklapparna fortfarande ligger orörda under granen, en viss chans för konfetti föreligger vid obevakade ögonblick...
 
 
 
Aila fortsätter att imponera med ett MYCKET raskt tillfrisknande efter operationen, håller tummarna att hon fortsätter så och att jag snart har tillbaka min glada, friska och pigga tjej igen. Saknar min draghjälp på sparkturerna.... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skymmelvikens Ariel

Nu kan ni följa med från dag 1.... Den här bloggen kommer att berätta utvecklingen & vardagen för fem fina valpar efter min underbara terv Aila. Valparna föddes den 2 sept 2012

RSS 2.0