Belgar tätt!

 
 
Idag kom då den efterlängtade terv-träffen =)
Lite blandade känslor imorse då jag åkte iväg med fröken yvig-spök-tonårs-virrpanna.... mm mm mm
Men hon överraskade matte stort och fokuserade på mig då vi "minglade" i lokalen och tränade lite kontakt var för sig.
 
 
 
 
 
Passade även på att träna på lite "närkontakt" utan kontakt.....
Mycket duktiga tjejer!
 
 
 
 
 
En platsliggning med lite störning gick också fint för samtliga.
 
 
 
 
Ykksa fick även testa en premiär idag, att hoppa från mig och inte mot. Hoppas kunna lägga ut nåt foto på min
"flygande, högt hoppande Belgare...." framöver.
Hon har verkligen en egen stil min Ykksa från stillastående till näst intill rakt uppåt hoppande ♥ sötnöt!
 
 

 
 
Avslutade en härlig hunddag med en rask kylslagen promenad
 
 
 
 
och nu har Törnrosa intagit kvällspositionen och lär inte göra fler knop innan imorgon...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skymmelvikens Ariel

Nu kan ni följa med från dag 1.... Den här bloggen kommer att berätta utvecklingen & vardagen för fem fina valpar efter min underbara terv Aila. Valparna föddes den 2 sept 2012

RSS 2.0