Helg & 1,5 mils drag!

I helgen har vi övergivit kusten och hållit till inåt i landet en bit för att träna våra "hönor"
(kärt barn HAR många namn ;) )
 
 
 
 
Blev två dagar med bra och lärorikt drag. Idun hade allt annat än drag i huvudet i lördags men idag var hon betydligt mera samlad och fokuserad.
 
 
 
Ykksa har haft två bra dagar i selen och imponerat både i uthållighet, vilja och teknik. Jag som varit orolig att "det här med drag, inte är Brallans grej"...
Tji fick jag och lika glad är jag för det ♥
 
Helt plötsligt känns det som att jag faktiskt kommer att ha användning av mitt "gröna kort" även till den här fröken!!!
Fast det får vänta till nästa vinter...
 
 
 
Så huset har varit fyllt av nöjda fyrbenta och tvåbenta i helgen. Nu laddar vi för nästa vecka som bjuder på betydligt fler mil i bil än på spark....
 
 
 
Måste bara avsluta det här inlägget med en "idol-bild" på Idun.......
 
 

Man kan vara charmig på olika sätt.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skymmelvikens Ariel

Nu kan ni följa med från dag 1.... Den här bloggen kommer att berätta utvecklingen & vardagen för fem fina valpar efter min underbara terv Aila. Valparna föddes den 2 sept 2012

RSS 2.0