Rumphuggen träning :(

Äntligen hade jag lyckats boka in en träning med saknade klubbkompisar, typ första gången på ett år...
 
DW promenad stod först på schemat. Nyttigt, nyttigt att få möjlighet att gå i grupp med andra både två- och fyrbenta. Att dra kätting är inga problem för fröken men idag var det mycket att hålla reda på i mörka skogen, hundar både här och där :)
 
Sen var PLANEN att träna passivitet inne på klubben och bara vara i den miljön (hon var där en gång som liten skrutta), hinna surra och se till att Ykksa hann koppla av...
 
Och det slutade med att jag hann med en micro sväng inne, kastade i mig en frukt, innan vi var tvungen att åka för viktigare saker.
 
 

Så allt annat än optimalt =(
 
Fröken hann absolut inte stanna av utan tyckte det var mycket som hände där inne med hundar som tränade och folk som kom och gick i ytterdörren. Bara hoppas att det kommer fler inne-tränings-tillfällen inom kort OCH att tid finns till en lugn och bra träning för matte utan 1000 andra saker i huvudet...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skymmelvikens Ariel

Nu kan ni följa med från dag 1.... Den här bloggen kommer att berätta utvecklingen & vardagen för fem fina valpar efter min underbara terv Aila. Valparna föddes den 2 sept 2012

RSS 2.0