Hundpromenad!

Äntligen, efter ett mycket bra initiativ från en annan ortsbo och hundägare blev det av:
en gemensam hundpromenad "broarna runt" i Byske!
 
Trevligt sällskap och suverän träning för samtliga hundar i blandade åldrar. Ser framemot nästa tillfälle och hoppas att ryktet sprider sig så vi blir fler :)
 
 
Avslutade förmiddagen med en ny trevlig bekantskap och lite välförtjänt spring och bus för Ykksa.
 
 

Ykksa och Bowie fann verkligen varandra och kommer att få "byta erfarenheter" framöver med mer gemensamma träffar.


Kommentarer
hanna

Härligt initiativ! Jag har ju dock inte facebook men om ni
Kom ihåg å skicka nå mess så följ jag gärna nån sväng.

Vill passa på önska en himla go jul o gott nytt år!
Slå en pling om du vill ha en mötande att träna på nu över julledigheten!

Svar: Absolut, jag hör av mig. Både om hundpromenader och gärna "lösa möten"Kram o en riktigt God Jul önskar jag dig!!!
Anna-Caritha

2013-12-22 @ 22:50:18
URL: http://www.bonnieblogg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skymmelvikens Ariel

Nu kan ni följa med från dag 1.... Den här bloggen kommer att berätta utvecklingen & vardagen för fem fina valpar efter min underbara terv Aila. Valparna föddes den 2 sept 2012

RSS 2.0