Inget lätt beslut att ta...

... men nu är det gjort!
Det blir lilla fröken YKKSA som stannar i familjen ♥
 
"Ykksa kommit på dragkamp..."
 
Men med lite sorg i hjärtat för YOSIE är en helt underbar och mjuk tjej och med en näsa som redan nu avslöjar att hon ärvt mammas spårtalang. Hon är söt som socker, vältecknad, mörk och kommer med säkerhet att bli en riktig snygging. Social, mysig och somnar gärna i famnen, nyfiken och alert.
Varför behåller jag inte henne då??
 
Ykksa har ett rejält driv och mycket motor som kommer att behöva arbeta och träna mycket. Det passar oss då hon får en arbetande vardag och Yosie passar även för "förstagångsägare". Det är viktigt för mig att verkligen hitta rätt hund till rätt ägare.
 
 
 
Kvällsbus i stugan. Till helgen får dom busa ute om vädret tillåter, håller tummarna för det!
 
Nu är nattamålet avklarat och vi ska försöka få oss  några timmars sömn. Vissa av dom här fyrbenta trollen startar gärna 5 halv 6 tiden på morgonen och då är det full fart frammåt.... :)
 
 
Gående bord....
 
 
 


Kommentarer
Carina Bengtsson.....

Hej........Vill bara säga att jag är inne på er sida var och varannan dag och kollar dom ljuvliga valparna ,har en halvbror till dom -Bästdals Marco som är efter Rossi,han är helt underbar ,så jag tror dina valpar också kommer att bli det ,dom ser underbara ut. MVH CARINA....

Svar: Åh vad roligt att höra, ja det ser lovande ut bland "små-trollen". Ska bli riktigt kul att följa dom här. Skicka gärna en bild på halvbrorsan till min mail :)
Anna-Caritha

2012-10-03 @ 07:33:45
URL: http://teambuskelund.se
Mona Milton

Behöver nog inte säga så mycket mera än ordet "längtar".Skall inom kort åka iväg och handla åt lill grabben som skall få det bästa av allt.Ska man ha barn så ska man...
Kram från några som räknar dagarna;-)
//Mona M

Svar: Förstår att ni har nedräkning ;)Det har jag också fast åt andra hållet... kommer att sakna mina små hjärte-valpar! Skönt att veta att jag får låna honom inom en inte alltför lång framtid :)
Anna-Caritha

2012-10-03 @ 15:11:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skymmelvikens Ariel

Nu kan ni följa med från dag 1.... Den här bloggen kommer att berätta utvecklingen & vardagen för fem fina valpar efter min underbara terv Aila. Valparna föddes den 2 sept 2012

RSS 2.0