P R E M I Ä R !!!

Äntligen kom det lite snö och inte bara slask och blask...
 
Självklart åkte pulkan fram och sonen var nog den som var mest förväntasfull, att äntligen få bli dragen av "Brallan".
Matte var mer intresserad av hur hon reagerade och vad hon skulle tycka om hela situationen. Skulle hon kämpa på eller ge upp när det blev motstånd?
Nu har jag ju gått några drag weight promenader med henne med lite "rassel" efter sig så just det var jag inte orolig för.
 
 
Ytterst sällan som jag bjuder på bilder annat än av hundar,
men dagen till ära kom båda "barna" med på Premiären ♥
 
 
Det visade sig gå hur bra som helst. Ykksa kämpade på riktigt bra så det känns som om den här vintern också är räddad trots avsaknad av våran dragare Aila som verkligen förgyllde våra spark och skidturer.
Bara hon får lite mera rutin och några år på sig så blir det kalas bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skymmelvikens Ariel

Nu kan ni följa med från dag 1.... Den här bloggen kommer att berätta utvecklingen & vardagen för fem fina valpar efter min underbara terv Aila. Valparna föddes den 2 sept 2012

RSS 2.0