Den magiska vecka 8

Garanterar att alla valpköpare har koll på vecka 8.... det är ju då som dagen D äntligen kommer och sin nya efterlängtade familjemedlem gör entre i det nya hemmet.
 
 
 
 
Vecka 8 som uppfödare innebär besiktning, vaccination, ordna alla papper och avtal, logistik för att ge var och en av köparna sin egen dag och tid till frågor och svar.
Och självklart är det med mycket blandade känslor som man inser att nu är det dags.... mina småtroll har blivit stora och redo för ett långt härligt liv i sina nya familjer.
Men jag ser verkligen framemot att få följa det här gänget, dom som gjorde att min dröm blev sann ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skymmelvikens Ariel

Nu kan ni följa med från dag 1.... Den här bloggen kommer att berätta utvecklingen & vardagen för fem fina valpar efter min underbara terv Aila. Valparna föddes den 2 sept 2012

RSS 2.0