Lugn dag och vacker afton

Idag på förmidagen var Aila en riktig tröttis men allt eftersom dagen gick så blev hon mer alert och nu i kväll sprang hon och lekte med sonen som körde runt i sin elbil medan jag klippte gräset.
Hon provade till och med att hoppa över en låg syrenhäck... behöver jag säga att det inte var det graciösaste hon gjort... men viljan fanns där :)
 
 
Tar på krafterna att stolla runt när man väntar valpar...
 
Var bara sån vacker kväll så jag kunde inte låta bli att dela med mig av den fantastiska utsikten som vi får njuta av varje dag.
Byskeälven.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skymmelvikens Ariel

Nu kan ni följa med från dag 1.... Den här bloggen kommer att berätta utvecklingen & vardagen för fem fina valpar efter min underbara terv Aila. Valparna föddes den 2 sept 2012

RSS 2.0