Ligger inte på latsidan....

.... bara med bloggandet.
 
Jag fortsätter såklart träna med Ykksa och utsätter henne för diverse prövningar och upptåg. Hon följer med på alla ställen där hundar är tillåtna och får testa på en hel del olika saker som hör vardagen till.
 
 
Bild: Ykksa spanar in husets katt... <3
Ykksa bekantar sig med andra lurviga fyrbenta....
 
 
Vi tränar vidare på "leta" och hon tycker fortfarande att det här med föremålsintresse är nåt onödigt som matte hittat på ;)
Vardagslydnaden nöter vi på varje dag i alla "naturliga situationer" och det klarar hon riktigt fint. Snart börjar vi på en fortsättningskurs och den ser jag framemot.
 
Ykksa är en härlig tjej som börjar ta för sig mer och blivit mera nyfiken. Alltid med, alert och lyhörd. Om jag gillar min lilla sötnöt?
Japp, oerhört mycket ♥
 
 
 
Ykksa har bestämt sig för att duschkabinen ÄR ett bra ställe att vara i och sova i.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skymmelvikens Ariel

Nu kan ni följa med från dag 1.... Den här bloggen kommer att berätta utvecklingen & vardagen för fem fina valpar efter min underbara terv Aila. Valparna föddes den 2 sept 2012

RSS 2.0