Välmotionerade valp(ar)

Gårdagens morgonrundor blev tre till antalet, en för varje belgare.
 
Började med en kortare sparktur tillsammans med Yasså, följt av en liten längre tur med Aila.
Hem och bytte lite kläder och gjorde mig klar för en promenad med Ykksa ner mot havet, där jag hade en "date" med en annan hund och matte.
 
Springer på en Byskebo nere vid havet som förvånat utbrister "att det där var verkligen en välmotionerad valp,
såg er tidigare ute och sparkade...."
Lite lättad så han ut när jag förklarade att det INTE är samma valp han sett.... men dom är lika syskonen ♥
 
 
 
 
Idag lämnar Yasså oss och återvänder till lugnet hos matte och husse igen.
Det har varit jätte kul att fått lära känna honom och nyttigt för alla inblandade fyrbenta att få umgås tillsammans. Kan bara konstatera att sonen är väääldigt lik sin mor i sättet.... ;)
 
 
"Sista frukosten med gänget"
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skymmelvikens Ariel

Nu kan ni följa med från dag 1.... Den här bloggen kommer att berätta utvecklingen & vardagen för fem fina valpar efter min underbara terv Aila. Valparna föddes den 2 sept 2012

RSS 2.0