Land och stad

Igår vart det tid med ett stadsbesök för lilla fröken...
... och det märktes att det var länge sedan vi tränade på det. Men efter en stund så gick allting bra och vi stannade bla och pratade med folk som var nyfiken och "undrade vad hon skulle bli när hon blir stor".
Den vanligaste gissning på ras är långhårig schäfer eller en blandras med schäfer :)
 
Jag blir jätte glad av alla härliga kommentarer om hur söt hon är (alla valpar är ju publikfriare...)
men lite tycker jag man kan ta åt sig, hon ÄR ju en sötnöt
 
 
 
Nytt halsband inhandlades igår till den växande fröken....
 
 
 
Idag var vi åter på landet och hopp & lek i skogen.
Passade på att träna lite inkallning  och hon kommer, snabbt....  och använder mina ben som stopp....
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skymmelvikens Ariel

Nu kan ni följa med från dag 1.... Den här bloggen kommer att berätta utvecklingen & vardagen för fem fina valpar efter min underbara terv Aila. Valparna föddes den 2 sept 2012

RSS 2.0