Grattis Aila 6 år

Jisses vad åren har gått fort, men kul har vi haft och otroligt lärorikt!
Aila är en härlig hund som bara blir bättre och bättre med åren och hon är grymt rolig att jobba med.
Intensiv och mjuk samtidigt, fantastisk att arbeta med och en motor som gör framför allt bruksgrenarna till en fröjd.
Underbar med sonen i huset och en mycket bra "hjälpreda" i vardagen.
Och sist men inte minst, en fantstiskt fin mamma till valparna som hon vårdar mycket ömt.
Märks det att jag tycker om min fyrbenta tjej.... hon kommer alltid att ha en mycket speciell plats i mitt hjärta ♥
 
 


Kommentarer
Anonym

Du och Charlie har ju världens finaste hund. Förstår att du är riktigt stolt över henne och hennes söta valpar.

2012-09-08 @ 15:27:14
Carro

Grattis fina halvsuster Aila hälsar Livor :)

Och grattis till flera fina valpar som det ska bli spännande att följa samt en duktig Aila som blivit mamma :D

Hoppas ni har det bra nu i lugnet före stormen så att säga ;)

2012-09-09 @ 00:18:49
URL: http://fabuloustervueren.weebly.com
Andreas

Den vackraste hunden i hela världen!!!

2012-09-09 @ 18:32:25
Kerstin

Håller med Andreas.

2012-09-10 @ 14:01:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skymmelvikens Ariel

Nu kan ni följa med från dag 1.... Den här bloggen kommer att berätta utvecklingen & vardagen för fem fina valpar efter min underbara terv Aila. Valparna föddes den 2 sept 2012

RSS 2.0