Växtvärk och separationsångest

Dom små är inte längre små, dom börjar vara stora härliga björnar fulla i upptåg och bus ♥ 
imorgon blir dom 5 veckor, ofattbart!!
 
 
Ykksa och Yasså myser
 
Inser med MYCKET blandade känslor att det faktiskt bara är tre ynka veckor kvar innan dom får sina nya fina hem...
Jag är ju hemma med dom här krokodilerna hela dagarna så tomt är bara förnamnet det kommer att bli när dom åker. Jag vet ju att dom får det bra så det är bara att mysa och ta tillvara på tiden som jag har kvar med dom här godingarna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mona Milton

Blir lika lycklig varje gång du uppdaterar med bilder och info. Underbar bild på honom och Ykksa där de ligger sked;-) Jag fattar inte hur man skall kunna vara utan honom när vi reser bort vid nyår men vet att han kan inte ha det bättre än att få vara hos dig!
//Mona

Svar: Lovar att ta väl hand om honom, ser redan framemot att få låna tillbaka Yasså. Får vara duktig att uppdatera bloggen när ni är borta så ni kan kika hur vi har det på hemmaplan ;)
Anna-Caritha

2012-10-06 @ 21:48:56
Janet

Har som vanligt varit in å kikat här... lite extra då på lilla skruttan mmm längtar att få se henne på riktigt å få snusa i den goa lilla magen <3 Kram

Svar: Vi ses snart :) då får du ladda med valpmys!
Anna-Caritha

2012-10-07 @ 08:44:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skymmelvikens Ariel

Nu kan ni följa med från dag 1.... Den här bloggen kommer att berätta utvecklingen & vardagen för fem fina valpar efter min underbara terv Aila. Valparna föddes den 2 sept 2012

RSS 2.0