Nu är det nära...

... att få en bekräftelse via ultraljud. Oj vad tiden släpar sig fram när man väntar, en dag kvar.
 Aila fortsätter att vara kram go´och njuter i fulla drag av att bara vara och mysa dagarna i ända. Självklart ges det träningstillfällen på rastrundorna även om det inte blir några enorma hjärngympa pass. Då jag även använder henne lite som "service hund" så får hon sin beskärda del av att vara behövd hemma. Bla plockar upp saker som jag tappat och är duktig på att  bära då mina egna armar inte räcker till.
 
 


Kommentarer
Carr

Vad spännande! Nu kan jag hänga på och se hur det går för er med valparna också!:D Kul att det blev Rossi :D spännande att se resultatet:) hoppas allt går vägen på ultraljudet då:)

Hälsningar Carro & Livor (vi träffades på en utställning i vintras/våras)


Svar: Vad roligt att du hittade till min blogg och hörde av dig! Ja nu är det spännande tider här ett tag framöver :) Hoppas att allting är bra med er, är du färdig med skolan nu? //Anna-Caritha
Anna-Caritha

2012-07-31 @ 19:34:54
URL: http://fabuloustervueren.weebly.com
Carr

Lät väl sitta klistrad här hela hösten;) Nej, jag har ett år kvar:D Tänkte fråga, när Aila får dra kedjor och sånnt, vad har ni för sele på? Vart kan man hitta mer om sånna?:))
//Carro

Svar: http://abynbyskebk.hundsida.seDär under "sektorer" hittar du lite mera info om weight pull och kan se bild på sele. Det är en specialsele med låg dragpunkt som används, inte att förväxlas med en vanlig nomesele som har en hög dragpunkt. Kan verkligen rekommendera den här träningsformen, för alla hundar! Oss har det gett otroligt mycket, i både kropp och själ :)
Anna-Caritha

2012-08-01 @ 21:28:37
URL: http://fabuloustervueren.weebly.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skymmelvikens Ariel

Nu kan ni följa med från dag 1.... Den här bloggen kommer att berätta utvecklingen & vardagen för fem fina valpar efter min underbara terv Aila. Valparna föddes den 2 sept 2012

RSS 2.0