Så var det gjort

Aila är nu opererad och är en "tratt-fia", hon mår ok efter omständigheterna. Att hon inte mått bra på länge är det ingen tvekan om, och att hon haft rejält ont under dom sista veckorna är det tyvärr inte heller någon tvekan om...
 
Nu håller jag tummarna och hoppas med själ och hjärta att hon skall återhämta sig och bli sitt vanliga jag igen ♥
Hon är en kämpe med otroligt mycket vilja och "jäklar anamma" så jag hoppas kunna återkomma inom kort med en positiv prognos.
 
Före
 
 
Efter


Kommentarer
Anonym

Underbara lilla Aila! <3
Hoppas att hon repar sig fort. =)

2012-12-19 @ 09:41:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skymmelvikens Ariel

Nu kan ni följa med från dag 1.... Den här bloggen kommer att berätta utvecklingen & vardagen för fem fina valpar efter min underbara terv Aila. Valparna föddes den 2 sept 2012

RSS 2.0