Gruppresa

 
"Ykksa Aila och Yasså"
 
I går var det fullt i buren om man säger så..... fast tur var väl det då vi hade -27 grader så dom fick värma sig tillsammans då det blev lite väntetid hos veterinären.
 
Men nu är stygnen tagna på Aila och jag tycker att hon hämtar sig riktigt bra.
Glädjande nog hade hon gått upp 3 hg, inte mycket men åt rätt håll. Nu längtar jag som en tok att ytterligare två veckor skall gå så jag får plocka fram björkis selen igen och fara på kortare dragturer med fröken...
 
 
Självklart fick "småttingarna" också komma in i värmen hos veterinären för lite  miljöträning och invägning....
 
"Yasså 13,3 kg"
 
 
 
"Ykksa 14,8 kg"
 
 
 
 


Kommentarer
Mona

Ser bra ut med alla likaså för husse å matte här i Thailand men saknar honom nå ofantligt.Han växer så det knakar;-) Ha det gott!

2012-12-30 @ 11:23:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skymmelvikens Ariel

Nu kan ni följa med från dag 1.... Den här bloggen kommer att berätta utvecklingen & vardagen för fem fina valpar efter min underbara terv Aila. Valparna föddes den 2 sept 2012

RSS 2.0